Ordinace pro nemocné: 261910072
Ordinace pro zdravé: 222230874

Homeopatie

Homeopatie   je metoda s velice přesnými indikacemi. Název vznikl spojením dvou řeckých slov homeo (podobný) a pathos(nemoc). Vychází z principu podobnosti.

Podáním homeopatického léku se stimuluje vlastní samoléčící  schopnost organismu. Každý nemocný vykazuje souhrn příznaků a dalších charakteristik, které tvoří individuální konstituci každého jedince a podle kterých se volí lék. Homeopatie používá látku, která působí  ve stejném směru jako celkový způsob reakce organismu, jako jeho vlastní obranné mechanismy.

Něco o mně
:Jmenuji se Libuše Polanecká
Jsem lékařka se specializací pro dětské lékařství a hematologii(nemoci krve). Od ukončení studia r. 1993  trvale pracuji v nemocnici

Ke studiu  homeopatie mě přivedla vlastní zkušenost s těžkým atopickým ekzémem u mé dcery.
Systematicky  se v tomto oboru  vzdělávám od roku 2006.

Homeopatická poradna
 je zatím určena především dětským pacientům vzhledem k limitované ordinační době pouze 1x týdně v odpoledních hodinách .Ale eventuální konzultace pro dospělé nevylučuji. Co lze očekávat od homeopatické léčby?? Pomoc při akutních i chronických potížích jako jsou časté infekce,  snížená imunita, špatné reakce na očkování a zhoršení zdravotního stavu po očkování, alergie, akutní úrazy, některé psychosomatické potíže spojené se zažívacími potížemi, poruchami spánku, vyčerpáním, různé neurózy, poruchy gynekologické , časté infekce močových cest, stresové reakce na školu a jiné zátěže….

Základem úspěšného vyléčení  v homeopatii je aktivní účast nemocného a  rodičů dítěte při léčbě, schopnost hledat hlubší kořeny nemoci ,  aby se každý sám naučil zodpovídat za svůj život a své zdraví a dokázal zlepšit i svoji životosprávu.

Objednání
možné  u sestry  v ordinaci MUDr. Jindřicha Pohla
Po-Pá  mezi 8-10:00 hod tel. 261 910 072.

Homeopatické konzultace   probíhají v ordinaci MUDr. J. Pohla   v pondělí pouze po telefonickém objednání  v čase 16:15- 18:00

Ceník
: Navzdory rozšířenému názoru, že “..medicína je jen jedna a homeopatie je její součástí…”, naše legislativa zatím neumožňuje úhradu homeopatické péče ze zdravotního pojištění( jako je tomu např.  ve Francii).Proto uvádím ceník.

Vstupní konzultace - dítě do 18 let  600 ,- Kč( délka konzultace je individuální,  většinou do 60 minut)

První vyšetření –dospělý  1000,- ( délka konzultace individuální  cca 60-70 minut)

Kontrolní vyšetření  dítě do 18 let 300-400 Kč dle délky konzultace (cca 30-40 minut)

Kontrolní vyšetření dospělý    500,-( cca 30-40 minut)

Při nutnosti častějších kontrol  cena dle délky konzultace a dle potíží 150-300 ,-

Vzhledem k tomu, že konzultace vyžadují  soustředění z obou stran od rodičů i lékaře, je nutné, aby pokud   přijdete s více dětmi, s vámi přišel další dospělý, který děti v čekárně pohlídá. Děkuji.